بی تو هرگز
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 / 11 / 1391برچسب:, توسط عارف |

منتظر لحظه اي هستم كه دستهايت را بگيرم در چشمانت خيره شوم دوستت دارم را بر زبانم جاري كنم """ منتظر لحظه اي هستم كه در كنارت بنشينم سر رو شونه هات بگذارم ... از عشق تو ... از داشتن تو ... اشك شوق ريزم """ منتظر لحظه اي مقدس كه تو را در آغوش بگيرم بوسه اي از سر عشق به تو تقديم كنم و با تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هديه كنم """ آري من تو را دوست دارم و عاشقانه تو را مي ستايم



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت8:41---9 آبان 1392
وبت عالیه به وب منم بیا

س.طوری
ساعت15:19---7 مرداد 1392
سلام هم اندیش ...
خواندمت نوشته هات دلنشین بودن خواستی بهم یربزن


سعید
ساعت14:49---7 بهمن 1391
سلام وبلاگتون قشنگه من اومد سر زدم خواستید شما هم بهم سر بزنید مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.